חייגו עכשיו:

כמה חסר הפעם?

החגים כאן מעבר לפינה וזה הזמן לחשוב על היום שאחרי…

אחת מתופעות החג, בנוסף לתוספת משקל, הוא צמצום ימי העבודה בתקופת החגים, דבר שמשפיעה באופן ישיר על ההכנסות בחודשים העוקבים, על כמות הכספים הפנויים ועל היתרות בחשבונות הבנק של העסק.

כמו בכל דבר, ידע זה כוח! לכן אם נהיה מודעים לתופעה נוכל לתכנן מראש את התזרים ולשלוט בהוצאות. אמנם יש לנו בעסק הוצאות קבועות שקשה יותר להשפיע עליהן כמו שכירות, הלוואות, משכורות וכו' אך לצידן יש לא מעט הוצאות הניתנות לתמרון כדי לשמור על חשבון בנק מאוזן ולהימנע מחריגות בחשבונות השונים, בעיות תזרים מזומנים ולחץ מיותר.

על כל עסק להתאים את התזרים וההיערכות לאופיו הייחודי ולתנאים בהם הוא עובד, חשוב לשים לב לשוטף לפיו העסק עובד, מתי צפויים להתקבל הכספים מה"חגים" ומתי צפוי העסק להיכנס למצב של לחץ תזרימי ומחסור בכספים זמינים.

במידה וגם אחרי התכנון וההיערכות אתם מזהים פערים בתזרים, כלומר, חסר לכם כסף לסגור את הפערים, פנו מראש ובצורה מסודרת לבנק במטרה למצאו פתרון לפני החריגה ולא תוך כדי הלחץ של ימי החג.

ימי החגים הם ימים "קצרים" ו"לחוצים" יותר, היערכות מראש מבטיחה טיפול ופתרון מתאים ואיכותי יותר לצרכי העסק

עוד בנושא

כמה זה עולה לך? באמת!

המציאות ברוב העסקים היא כזו: הם מאוד מקצועיים בתחומם, לרובם יש צבר לקוחות פעילים ואפילו לחץ בעבודה מרוב הזמנות! אבל… בפועל, במאזן הכספים אין כסף!!

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר