חייגו עכשיו:

גיוס אשראי לעסקים 

במידה וגם אתם מרגישים אבודים מעט בשעה שאתם עומדים בפני גיוס אשראי לעסקים, הרי שמומלץ לפנות אל יעל בר-לב – ייעוץ פיננסי וניהולי. יעל תסייע במציאת מקורות המימון להם אתם זקוקים, זאת בנוסף לביצוע כל הפעולות הנדרשות על מנת שבקשתכם לאשראי תאושר במהרה.

גיוס אשראי לעסקים – ככה עושים את זה נכון

אשראי לעסקים הוא כמו חמצן לבני האדם בלעדיו לא ניתן לשרוד בעולם הזה. כל עסק, חברה או ארגון יזדקקו בשלב כזה או אחר לאשראי, זאת לטובת – פתיחת העסק, התפתחות וגדילה שלו או לשם התמודדות עם קושי כלכלי אליו העסק נקלע. אלו הם רק חלק מהמצבים בהם עולה צורך בגיוס אשראי לעסקים. את תהליך גיוס האשראי מומלץ לבצע בעזרתו של איש מקצועי שיספק את הליווי וההנחיה הנחוצה לכם בשלבים השונים של התהליך.

  • בשלב הראשון יש צורך בבדיקת התנאים הדרושים לקבלת האשראי.
  • לאחר קבלת רשימת התנאים, יהיה עליכם לוודא כי אתם אכן עומדים בתנאים הללו ולהתחיל באיסוף וארגון של כלל המסמכים הנחוצים.
  • בסיועו של יועץ עסקי ניתן יהיה לאגד את כלל המסמכים הדרושים ולהציג אותם בצורה הטובה ביותר, דבר שיעלה את הסיכויים שלכם לקבלת האשראי הנחוץ לכם.
  • היועץ העסקי יסייע לכם גם בהצגת הנתונים בצורה הנכונה והאטרקטיבית ביותר, כך שבשעה שתתייצבו אל מול הבנק או כל מקור המימון האחר שנבחר, תוכלו להציג את עצמכם ואת העסק שלכם בצורה החיובית ביותר.

גיוס אשראי לעסקים  – מימון לעסק הוא כמו אוויר לנשימה

בעלי עסקים רבים גילו זה מכבר כי מקורות המימון הם אוויר לנשימה לעסק. כך שאי אפשר להתחמק מחיפוש מקורות חדשים בכל הזדמנות. מקורות מימון אמינים יסייעו בניהול העסק על מי מנוחות וללא לחץ כלכלי. כך תוכלו בשלב מתקדם להרחיב את פעילותו של העסק שלכם, להעסיק צוות עובדים נוסף או לעבור למשרד גדול, מעוצב ונוח יותר. על מנת לבצע פעולה זו בהצלחה, פנו אל יעל בר-לב ותקבלו את הייעוץ הפיננסי והניהולי הטוב ביותר בתחום.

עוד בנושא

ייעוץ פיננסי וניהולי

פגישת ייעוץ והכוונה לעסקים וחברות המעוניינות במסקנות "כאן ועכשיו" לגבי סוגיות שונות ומגוונות בפעילות העסק ותכניותיו, בהן: אשראי בעסק – ניתוח מצב קיים, צרכי אשראי

קרא עוד »

הדרכות והרצאות

הדרכות והרצאות במגוון תחומים ונושאים ע"פ צרכי העסק ואופיו. מוזמנים ליצור קשר, להתייעץ ולשאול yaelbarlev9@gmail.com ,052-2696226

קרא עוד »
גיוס אשראי לעסקים לפעילות מוצלחת של העסק

לאורך תהליך ההקמה של העסק, ואף לאורך תהליך שיקומו, אתם נדרשים למצוא כמה שיותר מקורות מימון אמינים, אשר יכולים להבטיח את קיומו של העסק שלכם לאורך זמן. בדיוק מסיבה זו, אחד התהליכים החשובים ביותר שמעבירים אנשי ייעוץ כלכלי לעסקים, הוא תהליך גיוס אשראי לעסקים. בתהליך זה אתם נדרשים להבין בדיוק מה הם הצרכים של העסק שלכם ואיך אתם רוצים ליצור את התמיכה האופטימלית, לטובת הקמה מוצלחת ופעילות שוטפת של העסק. בנקודה הזו, כל מה שאתם רוצים לעשות הוא למצוא את מקורות האשראי האמינים והבטוחים ביותר, אשר יכולים לסייע לכם להפוך את הפעילות העסקית לפעילות שוטפת. לכן מומלץ להיעזר ביועץ מקצועי, כמו יעל בר-לב, על מנת להפוך את תהליך גיוס האשראי לעסקים לתהליך מוצלח.

גיוס אשראי לעסקים – מקורות המימון הם המנוע של העסק

אם כסף מניע את העולם, בשביל עסקים המימון הוא המנוע להקמת העסק. לכן כאשר אתם רוצים לבצע את הליך גיוס האשראי לעסקים אתם חייבים למקד את עצמכם ולהביא תצוגת תכלית מושלמת של הפוטנציאל העסקי אל מול המשקיעים.
מדוע שלב גיוס אשראי לעסקים הוא שלב קריטי להצלחה?

עסק ללא מימון הוא בעצם רעיון אשר מתבשל לאורך פרק זמן רב יחסית במוחו של הבעלים. זאת מבלי שיש ביכולתו את האפשרות להביא את הרעיון לכדי תכנון ראשוני. במקרים רבים, בעלי עסקים אשר מעוניינים לצאת לתהליך פיתוח עסקי לא מחפשים מימון על מנת להשיק מוצר חדש, אלא פועלים על מנת לבצע גיוס אשראי לעסקים לטובת בחינה של היתכנות של רעיונות חדשים. שלבי הגיוס של כספים לטובת פיתוח והקמה של עסקים חדשים הם שלבים סיזיפיים במיוחד, בהם אתם נדרשים להציג את הרעיון שלכם או את אב הטיפוס למוצר החדש שאתם רוצים לייצר, בצורה מכירתית ומושכת. בדיוק מסיבה זו, תהליך גיוס האשראי לעסקים הוא תהליך אשר דורש מכם קודם כל תכנון קפדני של כל שלב ושלב בהצגת המוצרים שלכם.

בין אם מדובר בפרזנטציה אל מול קהל ובין אם מדובר במצגת אשר נשלחת למשקיעים פוטנציאלים. כל מה שאתם רוצים להעביר למשקיעים שלכם חייב להיות ברור, כולל מסר חד ובעיקר – מושך את העין. רק כך תוכלו לגייס את סכום הכספים הנחוץ לכם על מנת להתחיל להביא את הפרויקט שלכם לידי ביטוי בשטח.
אשראי לעסקים – גיוס מימון לעסקים

לעסקים פרטיים רבים - בין אם הם גדולים או קטנים, במיוחד בשנים הראשונות, נדרשות מסגרות אשראי גמישות ונוחות. באמצעות מסגרת אשראי גמישה עבור בעלי עסקים, בעלי העסק יכול להעביר מקדמות לספקים, שכר לעובדים, הוצאות תפעוליות וכיוצא בכך. אך ישנם בעלי עסקים, אשר מתקשים לגייס אשראי עבור עסקיהם, וזה קורה בעיקר עקב חוסר אמונה של חברות האשראי והבנקים בבית העסק, בהצלחתו הכלכלית, והיכולת לעמוד בתשלומים.

יעל בר-לב - ייעוץ פיננסי וניהולי, הינה יועצת פיננסית וניהולית, המלווה את בית העסק ובעליו לניהול כלכלי ועסקי נכון, תוך גיוס אשראי לעסקים.

גיוס אשראי לעסקים קטנים וגדולים – יעל בר לב

באמצעות שירותיה של יעל בר-לב - ייעוץ פיננסי וניהולי, תקבלו מענה מקצועי ומנוסה בכל הקשור לניהול עסקי ופיננסי חכם, תוך ליווי מקצועי לקבלת אשראי לעסקים.
גיוס אשראי לעסקים – כיצד ניתן לבצע זאת?

ניתן לבצע גיוס אשראי לעסקים בדרכים שונות. ישנן קרנות מימון, חברות אשראי, וגופים פרטיים המספקים גיוס אשראי לעסקים. אך חשוב לציין כי הדרכים הבטוחות ביותר והמומלצות ביותר לקבלת אשראי לבית העסק הינם הבנקים המסחריים, וקרנות לעידוד עסקים.

חשוב להדגיש - גיוס אשראי לעסקים אינו נועד לכסות חובות קיימים, אלא לאפשר לבית העסק לצמוח ולגדול. אך יחד עם זאת לבנקים ישנו חשש מעסקים המוגדרים כקטנים או בינוניים, שמא לא יצליחו לעמוד בתשלומים, ועל כן בעלי עסקים רבים מקבלים סירוב לקבלת אשראי עבור בית העסק.

באמצעות ליווי עסקי ופיננסי נכון, על ידי איש מקצוע, בעל העסק יירכוש כלים כיצד לייעל את המערך הפיננסי בעסק וכיצד ליצור רושם חיובי בעבור הבנקים המסחריים, וקרנות העידוד לעסקים קטנים ובינוניים.

החשיבות של התקשרות נכונה מול הבנקים הינה מכרעת בכל הנוגע לקבלת אשראי לעסקים, לכן חשוב לבוא מוכנים לפגישה מולם. מומלץ להכין תוכנית עסקית מסודרת המלווה בתרשימים ונתונים פיננסים אשר מראים כיצד קבלת האשראי תסייע לבית העסק לצמוח ולהתפתח.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר