חייגו עכשיו:

ייעוץ עסקי, פיננסי וניהולי – למי מתאים?

יש נטייה לחשוב שייעוץ עסקי בכלל ופיננסי בפרט מיועד לחברות ועסקים בקשיים וזה לא נכון! זו רק קבוצה אחת שייעוץ עסקי רלוונטי עבורה.

אחרי כ15 שנה בתחום ומאות (אם לא אלפי) עסקים אני נוהגת לחלק את תחומי הפעילות ל5 קבוצות:

  1. עסקים חדשים – לקבוצה זו משתייכים כל העסקים המתחילים פעילות חדשה. חלקם עסקים החדשים ממש, לפעמים עוד בשלב הרעיון, המבקשים חוות דעת מקצועית לרעיון או הכוונה והדרכה לצעדיהם הראשונים.
  2. חלק אחר הם אותם יזמים המעוניינים לרכוש עסק קיים או לבצע מיזוגים ורוצים שעיין מקצועית ובלתי תלויה תבחן את הנתונים וכדאיות העסקה
  3. והאחרונים בקבוצה זו הם עסקים פעילים המבקשים להרחיב את פעילותם ורוצים תשובות מקצועיות ומהימנות לגבי טיב הפרויקט וסיכויי הצלחתו, כמו גם דיוק או ליווי בביצוע המהלך.
  1. עסקים צומחים – כאן ייכנסו כל העסקים הפעילים לפחות 3 שנים וצומחים באופן טבעי או מתכננים צמיחה יזומה, הבאה לידי ביטוי בהגדלת הייצור, המכירות, מדיניות התפעול או הצרכים הפיננסיים. עסקים בצמיחה הם לרוב עסקים יציבים ומקצועיים בתחומם המעוניינים להמשיך ולהתרחב בתחום פעילותם הנוכחים ולטובת העניין זקוקים לגיוס אשראי, היערכות ארגונית, הטמעת תהליכים ועוד.
  2. עסקים מתייעלים – אלה עסקים איכותיים וטובים המבינים שאפשר להרוויח הרבה יותר (כסף ורוגע) אם כל אחד יעשה את הדברים שהוא טוב בהם ומעוניינים להוביל תהליך התייעלות ושינוי שבמרכזו העסק ותוצאותיו. בעסקים אלה נמצא לרוב בעלי עסקים ומנהלים סופר מקצועיים בתחומם המבינים שאינם יכולים להיות מקצועיים בכל ובוחרים להכניס איש מקצוע שיוביל יחד איתו את השינוי אותו הם שואפים להוביל.
  3. עסקים העוברים בהצלחה את ההתייעלות הניהולית והארגונית מדווחים על שיפור משמעותי בביצועים והתוצרים ובו בעת ירידה משמעותית בלחץ והמתחים.
  1. עסקים מתחדשים – בקבוצה זו נמצא בעיקר עסקים וארגונים גדולים השואפים לחדשנות וריענון תמידי במטרה לשמור על ההובלה העסקית והניהולית לצד שמירה על הערכים וה-DNA הפנים ארגוניים. ארגונים אלה שואפים להעניק לבעלי התפקידים והעובדים סביבה וכלים שישפרו את שביעות רצונם ומעורבותם וביצועיהם
  2. עסקים בקשיים – אלה כל אותם עסקים החווים קשיים כספיים, ניהוליים ואחרים המונעים מהעסק לתפקד ולהרוויח. קשיים אלה יכולים לבוא לידי ביטוי בחריגות תכופות בחשבונות הבנק ומחסור בכסף נזיל לתשלום משכורות, ספקים ורשויות, סחרור כספים המתורגם בקושי בגיוס אשראי, עבודה עם הבנקים וכיסוי חובות, שינויים ארגוניים אליהם העסק לא נערך כראוי וכעו'. עסקים אלה זקוקים למענה מיידי ומדוייק על מנת "להציל" את העסק ולהחזיר אותו לפעילות סדירה, רווחית ורגועה.

שלכם, יעל בר-לב

עוד בנושא

ניהול כספים בעסק – למה קשה?
ניהול כספים בעסק – למה קשה?

ניהול כספים בעסק הוא אחד הנושאים המדוברים בפגישות ייעוץ פיננסי לעסקים ובצדק! ניהול הכסף בעסק יכול להיות משימה מאתגרת ומתסכלת מאוד, במיוחד עבור בעלי עסקים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר