חייגו עכשיו:

כתיבת תוכנית עסקית 

כתיבת תוכנית עסקית בעלת חשיבות רבה לשם קביעת המטרות של העסק שלכם. ניתן יהיה לעשות בה שימוש גם בשעה שאתם מחפשים אחר הלוואות לעסק, בעת פיתוח או צמיחה. על מנת ליצור את התכנית העסקית המדויקת והאיכותית ביותר, פנו אל יעל בר-לב – ייעוץ פיננסי וניהולי.

כתיבת תוכנית עסקית – איך עושים את זה?

התשובה לשאלה זו מתחילה בצעד פשוט, בקשת עזרה מיועץ עסקי מנוסה. הודות לעזרה המקצועית  שתקבלו, ניתן יהיה לכתוב את התכנית העסקית שלכם בצורה המקצועית והנכונה ביותר. זאת תוך מתן תשומת לב לכל הדקויות הנדרשות על מנת שהתכנית תהיה איכותית וברמה הגבוהה ביותר. אתם לא חייבים להתמודד בכוחות עצמכם עם משימה זו, יעל בר-לב, תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל שלב לאורך הדרך.

כתיבת תוכנית עסקית חייבת להתבצע בהתאמה מלאה לאופן בו העסק שלכם מתנהל או עתיד להתנהל. התוכנית תשמש אתכם בתור תמונת מראה מכוונת של התהליכים השונים המתרחשים בחברתכם. התכנית העסקית צריכה לכלול תחומים רבים, ביניהם:

  • המוצר או השירות המוצעים מבנה העסק וההנהלה.
  • ניתוח שוק ותחרות.
  • הצגה של תכנית פעולה
  • מקורות מימון והלוואות.

שילוב של כלל הגורמים הללו בתוכנית העסקית תשקף צורה המיטבית את הצפי האסטרטגי והכלכלי של העסק, לרבות ניתוח מצבו הנוכחי, תוך זיהוי תהליכים קיימים לשימור ולשיפור. כתיבת תכנית עסקית הכוללת תכנית אסטרטגית, תכנית כלכלית ותכנית תפעולית,  תיתן מענה אולטימטיבי כמכוון להתקדמות.

כתיבת תוכנית עסקית

כתיבת תוכנית עסקית  – התכנית שתעזור לכם להגשים כל מטרה

אם אתם עומדים בפני משימת כתיבת התוכנית העסקית, ככל הנראה תזדקקו לעזרתה של יעל בר- לב – ייעוץ פיננסי וניהולי. יעל הינה יועצת עסקית ומלווה עסקים מתחומים וגדלים שנים במשך תקופה ארוכה. יעל תסייע בבנייתה ובכתיבתה של התוכנית העסקית המתאימה והמדויקת ביותר למטרתה. התכנית העסקית תוכל לסייע לכם בשעה שאתם עומדים בפני פתיחת העסק, בעת בקשת הלוואה או גיוס של משקיע, בעת צמיחה ואפילו בשעה שאתם מעוניינים למצוא את הדרך היעילה והנכונה ביותר בעבור ההתנהלות העסקית שלכם.

עוד בנושא

להציל את העסק ולשמור על יציבות

ייעוץ לחברות וליווי עסקי

ייעוץ לחברות יהיה זה אשר יאפשר להם לזהות נקודות תורפה ולחזק אותן, להציב מטרות בהיבטיו השונים של העסק ולפעות להשגת המטרות הללו. אין ספק כי

קרא עוד »

על קריסה עסקית, חובות ופחדים

"אני מפחד שבסוף העסק יקרוס ואשאר עם חובות…" כשמדברים על האתגרים והפחדים איתם מתמודדים עצמאים, פחות פופולרי לדבר על הפחד מקריסה עסקית למרות שהוא קיים

קרא עוד »
כתיבת תוכנית עסקית להצלחת העסק
בכל שלב בתהליך להקמת עסק, אתם מתמודדים עם אתגרים רבים אשר דורשים את תשומת ליבכם – ועלולים להשפיע בצורה משמעותית על שגרת העבודה בעסק העתיד לקום. עם זאת, עוד לפני הקמת העסק, אתם מתמודדים עם אחד האתגרים הקשים ביותר שיכולים להכריע את האופי של החברה אותה ברצונכם להקים. כתיבת תוכנית עסקית היא השלב המהותי ביותר, אך גם המפורט והראלי, ביותר בדרך להקמת עסק חדש. בדיוק מסיבה זו חשוב להיעזר באדם בעל ניסיון מקצועי בכתיבת תוכניות עסקיות, כמו היועצת הפיננסית יעל בר-לב. יועצת זו תסייע לכם להעלות על הכתב את כל החלומות שלכם, ולהפוך אותם למציאות.

כתיבת תוכנית עסקית – כותבים את יסודות העסק

העסק שאתם רוצים להקים הוא קודם כל רעיון. עד שאתם לא מעלים אותו על הכתב בצורה מסודרת, כולל חלוקת אחריות מלאה, אינכם יכולים להוציא לפועל את הרעיון מבלי לסכן את כל ההשקעה של משאבי זמן וכסף. על כן כתיבתה של תכנית עסקית היא שלב קריטי להקמה של כל עסק חדש.
כתיבת תוכנית עסקית – שלב מהותי בדרך להקמת עסק מצליח

אם אתם רוצים להתחיל בהליך כתיבת תכנית עסקית, אתם צריכים לפעול על פי חמש מטרות מוגדרות:

  1. הגדרת המטרה הכללית – מה אתם רוצים שיהיה המוצר המרכזי בעסק שלכם? איך אתם רוצים שהעסק שלכם ישרת את הלקוחות? ומדוע בכלל העסק שלכם חייב לקום?
  2. הגדרת השותפים לדרך – מי הם בעלי האחריות בחברה, מה היא חלוקת התפקידים, מי הם המשקיעים, ומה היא חלוקת הרווחים העתידית?
  3. הגדרת תחומי אחריות – מה הם תחומי הפעילות המרכזיים של העסק, ומי יהיה האדם המרכז את כל אחד מהם? האם ניתן בעתיד להרחיב את תחומי הפעילות? מי הם העובדים החיוניים להצלחת העסק? כמה עובדים יש להעסיק בכל שלב של התפתחות החברה?
  4. מציאת מקורות מימון – מה היא דרישת המימון ההתחלתית איתה אתם מתמודדים? כיצד ניתן להשיג את המימון מבלי לפנות למקורות אשראי? האם ניתן לקחת הלוואות או להשיג אשראי נוח מהבנקים? האם נדרש לבצע כמה שלבים של איסוף כספים לטובת פיתוח, ייצור או שיווק של המוצרים שלכם? כיצד התבצע מנגנון ההחזרה של ההשקעה בעסק שלכם? תוך כמה זמן אתם עתידים להחזיר את ההשקעה?
  5. טיפול בתקלות עתידיות – כיצד יתנהלו השותפים בחברה במקרה ויש חוסר הסכמה מוחלט? האם ישנן נקודות יציאה מהפרויקט? איך ניתן לפרק שותפויות ומה יהיה הגמול הכספי לשותף שעוזב?
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר