חייגו עכשיו:

השלבים – ייעוץ לחברות

אחד הדברים החשובים ביותר לביסוס וגדילה של חברות הוא הייעוץ. ייעוץ לחברות הוא אחת מאבני היסוד להצמחת העסק שלכם, וקשה באמת לשרוד לאורך זמן ללא ייעוץ לחברות – ייעוץ עסקי, פיננסי וכלכלי. בתור הבעלים או המנהלים של העסק לעתים יש לנו תחושה שאנחנו מסוגלים לעשות הכל בעצמנו ואין מי שמבין יותר טוב מאיתנו בניהול עסקי ופיננסי של העסק שאנו בנינו במו ידנו. אך האמת היא שיש תועלת רבה בייעוץ לחברות – ייעוץ מקצועי חיצוני, שהוא אובייקטיבי ומציב לכם תמונת ראי לגבי העסק שלכם. ולא מדובר רק בהצבת תמונת ראי אלא גם בביצוע של פעולות אקטיביות וקבלת החלטות שבאמת מקדמות את העסק שלכם ויבססו את החברה שלכם לאורך זמן קדימה.

ייעוץ לחברות

השלב הראשון במסגרת ייעוץ לחברות הוא להבין את מהות העסק לעומק ולנתח אותו מבחינה עסקית ופיננסית. בין אם מדובר על חברה גדולה או על עסק קטן – לכל עסק יש ניתוח שמבוצע עבורו על מנת להבין את שרשרת הפעולות בהיבט הייצור, המכירה, המימון, שירות הלקוחות ועוד. הניתוח גם כולל הבנת מבנה ההוצאות וההכנסות של העסק, שורת הרווח, מקורות ההכנסה השונים על פני זמן, אפשרויות הצמיחה בהתאם למצב השווקים ועוד. מדובר בניתוח ספציפי לכל עסק ועסק, ולא ניתן ללמוד מניתוח של עסק אחד על האחר.

השלב השני כולל זיהוי נקודות תורפה ונקודות שיש להתייחס אליהן, על סמך השלב הראשון. אחרי המיפוי של השלב הראשון מחליטים עם אילו נקודות מתקדמים במסגרת השלב השני.

והשלב השלישי כולל טיפול בכל אחת מהנקודות הללו. הטיפול יכול לבוא לידי ביטוי בשינוי מבנה המימון של החברה, בפנייה למקורות גיוס ומימון שונים, בצמצום או הרחבת מצבת העובדים, בשינוי כיוון עסקי מסוים ובכיוונים רבים נוספים. כאמור, לכל עסק הניתוח הספציפי שלו.

להצלחה – ייעוץ לחברות

כדי שהעסק שלכם באמת יצליח לאורך זמן ולא רק באופן רגעי – אתם חייבים לקחת לדרך ייעוץ לחברות שהוא איכותי, אמין ומקצועי. מדובר בהיבט חשוב מאוד לעסק שלכם, על מנת שכל חברה ועסק יגדלו ויתבססו. מתלבטים אל מי לפנות? פנו אל יעל בר לב ייעוץ פיננסי וניהולי, ותתחילו להתייעל ולצמוח.

עוד בנושא

משלמים בצ'קים? היזהרו!!

לפני כמה שבועות נפגשתי עם לקוח ותיק, דיברנו על העסק ותכניותיו. כחלק מהפעילות השוטפת בחנתי והכנתי עבורו בקשת אשראי לרכישת מכונה והצגתי בפניו את הממצאים.

קרא עוד »
לנצח את המינוס בבנק

כמה קשה לשמור על המסגרת בחשבון? ולמה כל כך הרבה עסקים (ומשקי בית) בישראל מדווחים שלמרות הרבה עבודה לא מצליחים משתלט על המינוס ובפועל חשבון

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר