חייגו עכשיו:

לחסוך בהוצאות העסק בלי להתאמץ

 

יש לך שעה פנויה? כי זה כל מה שאתם צריכים כדי לחסוך בהוצאות העסק!

כשמנהלים עסק, ולא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, אם העסק הוא יצרנו, נותן שירות או מוכר מוצרים פיזיים, העשייה רבה, אנחנו נדרשים לקבל החלטות רבות ובתחומים שונים.

 

כמנהלים אנחנו נדרשים שליטה רחבה באספקטים מגוונים בעסק לכן אנחנו עלולים לפעמים לפספס

כמנהלים אנחנו נדרשים למעורבות בתחומים רבים בעסק, עלינו לקבל החלטות רבות ובאחריותנו אינספור סיטואציות ומצבים. אחד הדברים המעצבנים ביותר בניהול עסק, זה לגלות שכסף "נוזל" ללא שליטה.

כסף שנעלם מהעסק ללא סיבה והוצאות לא מוצדקות על דברים מיותרים ולא מועילים כמו "הוצאות נשכחות"

אלה הוצאות ששייכות לעבר וכבר לא רלוונטיות, אבל ממשיכות לרדת קבוע מבלי שנשים לב או נתייחס בצורה ממוקדת. לרוב מדובר בסכומים קטנים יחסית (בשל כך, לא תמיד אנו שמים לב אליהן), אבל כאלו שמצטברים למאות ואפילו אלפי שקלים בחודש (תלוי במקרה).

 

איך תבדקו אם קיימת אצלכם בעסק "נזילת כספים" לא ידועה?

בקלות ובפשטות!

 

תחילה בודקים את המקורות העיקריים הידועים לנו, האחראים על "נזילת כספים":

כפל ביטוחי שמעתם על זה? מעולה! אז דבר ראשון נבדוק שלא ביטחנו את אותו הדבר פעמיים ובמקומות שונים. יש תחומים מסויימים שכפל ביטוחי תקף וניתן לקבל פיצוי משני מקורות שונים על אותו אירוע, אבל בהרבה תחומים, כפל ביטוחי לא תקף בשעת הצורך ולכן ההוצאה הכפולה מיותרת.

ביטוח סרק הכוונה לביטוחים בגין ציוד, רכב, שירות או אחר שכבר אינם בעסק. תתפלאו, אבל לא אחת קורה שמבטחים מכונה, פרויקט, רכב או אפילו עובד ושוכחים לבטל אותו ברגע בסיום הפעילות, כך שהכסף ממשיך לנזול!

הוראות קבע – בדקו את פירוט הוראות הקבע בכל הבנקים שברשותכם.
בדקו שאין חיובים נשכחים שממשיכים עוד מימי עבר, בדרך זו תוכלו לגלות על מינויים שעשיתם לפני שנים, למשל כתבי עט או סקרים לפילוח שוק שכבר אין לכם צורך בהם (לרוב, המידע נגיש לכולם במדיות השונות ובחינם!).

כרטיסי אשראי גם כאן צריך לבדוק שאין חיובים לא מוצדקים או לא מוכרים. הכוונה היא לבדוק שאין חיובים שממשיכים לרדת למרות שהמוצר/שירות בוטל או אם סכום החיוב אולי שונה מזה שסוכם או ידוע לכם. הדבר רלוונטי לגבי מגוון רחב של שירותים שוטפים כגון תקשורת, אינטרנט, ספקי חו"ל, סקרי שוק וכו'

 

אלה המקורות העיקריים, מעבר להם ניתן לבדוק ברשימת הספקים הפעילים אם יש ספקים שכבר לא נחוצים לעסק שעדיין פעילים ומקבלים תשלום ובשימת ההוצאות אם יש הוצאות שבשלב הזה המיותרות לעסק ועדיין מוצגות על בסיס שוטף.

אנחנו מדברים על אפשרות בה תשקיעו שעה תרוויחו כפליים!

אם תמצאו "נזילות כספים" בעסק שלכם תוכלו לבטל אותן במיידי על ידי ביטול ההרשאה, הקפאת החיוב, סיום הסכמים וכו' וכך, בקלות ועל כוס קפה תחסכו מאות ואלפי שקלים בחודש (כפול הרבה מאוד חודשים!)

אחרי הבדיקה, אשמח לשמוע מה גיליתם. מוזמנים לשתף אותי בוואטס אפ, במסנג'ר או להיכנס לדף הפייסבוק ולשתף שם
מחכה לסיפורים שלכם!

 

 

יעל בר-לב

052-2696226

https://www.facebook.com/YBLConsulting

 

 

עוד בנושא

סוף שנה

סוף השנה מתקרב בצעדי ענק… סוף השנה משפיע על כולם, אך יותר מכול הוא משפיה בעיקר על עצמאיים. בעלי חברות ועסקים נדרשים להיערכות נכונה לקראת

קרא עוד »
סוף שנת המס בעסקים

סוף השנה האזרחים משפיעה על כולם, אך יותר מכל היא משפיה על עצמאיים. בעלי חברות ועסקים נדרשים להיערכות נכונה לקראת סוף השנת המס וסגירת הספרים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר