חייגו עכשיו:

למה הבנק אומר לא?!

השבוע חזרתי לפגישה בחברה מדהימה, אותה ליוויתי לפני כמה שנים ובמהלך הפגישה, מנכ"ל החברה סיפר לי בתדהמה כי הבנק סירב לבקשת האשראי שלהם!

למה בתדהמה אתם שואלים? כי מדובר בחברה ותיקה ורווחית עם חשבון בנק שהתנהל בצורה חלקה, "על פי הספר" ולכן הוא היה כל כך מופתע מהסירוב (וגם אני למען האמת!)

הגעתי לפגישה כדי להבין למה? מה קרה או מה השתנה ומדוע הם קיבלו סירוב?

תיק תק נכנסתי לעבודה, בדקתי נתונים בנקאיים, דוחות כספיים וערכתי כמה בדיקות במהלכם ביקשתי לקבל סקירה על הנעשה בחברה ועדכונים שוטפים.

לאחר עיבוד הנתונים התקבלה התמונה הכוללת : החברה הנבדקת צמחה ועמדה בכל התחזיות (ומעבר להם) ואחד מבעלי השליטה בחברה, נכנס כשותף בעסק אחר.

למה זה חשוב? כי זה משפיע!! איך?

אני אעשה לכם סדר בבלגאן: החשבונות של העסק החדש (זה שבעל העסק נכנס בו כשותף), כמו גם החשבונות הפרטיים של הבעלים וגורמים נוספים הקשורים להם או אליהם, משפיעים באופן ישיר על חשבונות החברה!

ככה זה עובד!!! כל חשבונות הבנק (באותו בנק, לאו דווקא באותו הסניף) הקשורים באופן ישיר או עקיף לאחד מבעלי העסק, משפיעים על חשבון העסק ודירוגו.

כך למשל חשבונות פרטיים, חשבונות עסקיים, חשבונות אחרים בבעלות חלקית או מלאה של אחד או יותר מבעלי העניין, משפיעים על חשבון העסק שלנו!

כולם משפיעים על כולם, לכן חשוב להקפיד שגם חשבונות שאפילו אינם קשורים לעסק, אך מקושרים אלינו בצורה ישירה או עקיפה, מתנהלים בצורה תקינה ולא מוגדרים כ"בעייתים" וכך ישפיעו עלינו לרעה.

יחד עם זאת, במקרים חריגים ניתן לבקש מהבנק לבצע "החרגה" על חשבון מסויים, אם השפעתו השלילית גדולה וזיקתו נמוכה.

זכרו תמיד: ידע זה כוח!

ככל שנכיר את המערכת הבנקאית, נדע איך לפעול בחשבונות העסקיים, נשמור על הדירוג ונזכה לתנאים טובים, נוחים וזולים יותר!

עוד בנושא

כתיבת תוכנית עסקית 

כתיבת תוכנית עסקית בעלת חשיבות רבה לשם קביעת המטרות של העסק שלכם. ניתן יהיה לעשות בה שימוש גם בשעה שאתם מחפשים אחר הלוואות לעסק, בעת

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר