חייגו עכשיו:

מהיכן – גיוס אשראי לעסקים

עסקים בתחילת דרכם, ולא רק, נדרשים לגייס אשראי לשם הקמת העסק ופעילותם השוטפת. יש למשל עסקים שנדרשים להשקיע הון עתק על מנת לפעול, ולוקח להם שנים ארוכות עד שהם מתאזנים ומחזירים את ההשקעה, ובאמת מרוויחים. ויש עסקים שנדרשים להשקעה מסוימת, מינימלית או מעבר לכך ומחזירים את ההשקעה למשל אחרי שנה של פעילות. כמובן שהדבר שונה מעסק לעסק, אך מדובר בהיבט מימוני עיקרי בכל עסק שחשוב להבין אותו לנתח אותו.

גיוס אשראי לעסקים

בפני כל עסק במדינת ישראל עומדות כמה וכמה חלופות ואפשרויות על מנת לגייס אשראי לעסק. יש אפשרות כמובן של מימון עצמי אך ההון העצמי שמרבית בעלי העסקים יכולים להשקיע הוא מוגבל, היות וגם יש משכנתא לשלם, הוצאות שוטפות בגידול הילדים ועוד. אפשרות נוספות שפעמים רבות מתווספת על השקעת ההון הראשוני היא לפנות לבנקים. גיוס אשראי לעסק דרך המערכת הבנקאית בישראל הוא לא פשוט – חשוב לומר את זה בצורה ברורה וגלויה. זה אפשרי אבל עם לא מעט קשיים בדרך עבור עסק קטן בעיקר. אפשרות נוספת עבור גיוס אשראי לעסקים היא לפנות לקרנות שונות שמעניקות מימון לעסקים. יש למשל קרנות בערבות המדינה, יש קרנות של הסוכנות היהודית – כאשר רשימת הקרנות היא ארוכה, ולכן חשוב להכיר אותה, ולבחון בה את כל האפשרויות שרלוונטיות עבורכם. אפשרות נוספת היא לפנות גיוס המונים באמצעות כמה פלטפורמות דיגיטליות המציעות שירותים כאלו.

כיצד – גיוס אשראי לעסקים

והשאלה העיקרית בהקשר הזה שעומדת בפני עסקים היא כיצד לגייס- גיוס אשראי לעסקים דורש לא רק היכרות עם הקרנות ובחירת אפשרות המימון המתאימה, אלא גם כולל לא מעט טופסולוגיה, ראיונות, הצגת תוכנית עסקית ועוד שלל נתונים מספריים שיש להגיש לקרן או לבנק למשל – על מנת שהם ידונו בבקשה שלכם. ובואו נודה באמת, זה לא קל לבעל העסק להכין את כל האינפורמציה והמספרים לבד, ובצורה נכונה ומדויקת. בדיוק בשביל תוכלו לפנות לשירות ייעוץ של גיוס אשראי לעסקים כחלק מהשירותים של יעל בר לב, ליווי פיננסי וניהולי שתלווה אתכם בכל התהליך עד להגשת בקשת המימון וקבלת התשובה.

עוד בנושא

לחץ בעולם העסקים

לחץ זה מה שרוב המנהלים ובעלי העסקים חשים ביום יום, לצד הסיפוק מהעשייה, ההצלחות וההתקדמות מרבית בעלי העסקים והמנהלים מדווחים שהם חיים מתח ולחץ תמידי.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר