חייגו עכשיו:

מקורות מימון – ייעוץ כלכלי לעסקים

כל עסק נדרש להתמודד עם הצד הכלכלי והתקציבי לאורך כל חיי העסק. אחד ממקורות המימון העיקריים של העסקים בישראל אלו הם הבנקים, והבנקים לא עושים חיים קלים לעסקים. יש לא מעט דברים שחשוב לדעת על מנת להתנהל בצורה טובה מול הבנקים וכדי להשיג את המימון צריכים לעסק. ולא מדובר רק על מימון אלא גם על ניהול תזרים מזומנים, צמצום בהוצאות מיותרות, וקיום של שליטה ובקרה אפקטיביים על ההוצאות וההכנסות. כדי לנהל את הצד הכלכלי בעסק שלכם בצורה טובה אתם צריכים ייעוץ כלכלי לעסקים.

ייעוץ כלכלי לעסקים

חלק מהעסקים מממנים את עצמם בהון עצמי אבל זה לא מספיק, וזה גם לא נכון לממן את הכל מהחסכונות האישיים שלכם ועל חשבון הפנסיה. דרך נכונה יותר היא לממן את העסק עם מה שנקרא הון זר, שזהו הון חיצוני. וכאמור אחד ממקורות המימון העיקריים לעסק מהון זר אלו הם הבנקים כמו גם חברות כרטיסי האשראי, גופי מימון חיצוניים וקרנות. בכדי להבין טוב יותר מהיכן בדיוק כדאי לכם להשיג מימון פנו עוד היום לקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים.

תזרים מזומנים – ייעוץ כלכלי לעסקים

כל עסק חייב לנהל באופן שוטף את תזרים המזומנים שלו. תזרים מזומנים הוא תמונת מצב שמציגה לנו בזמן אמת כמה כסף נכנס וכמה כסף יוצא מהעסק. הכנסות העסק אלו הם תקבולים של לקוחות למשל ממכירת שירותים ומוצרים והוצאות אלו הם למשל הוצאות שכר לעובדים כמו גם למשל הוצאות שכירות למשרדים. חשוב לדעת לנהל את תזרים המזומנים. כך למשל שכר לעובדים משולם מדי חודש אך יש מקרים שבהם הלקוחות לא משלמים כל חודש אלא בעיכוב, או בפריסת תשלומים. ולכן חשוב להיות עם היד על הדופק ולדעת מהו מצב התזרים. וכדי לדעת לבנות ולנהל לעצמכם תזרים מזומנים נכון וחכם פנו עוד היום לקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים.

ייעוץ כלכלי לעסקים כחלק משירותיה של יעל בר לב, ייעוץ פיננסי וניהולי, יסייע לכם לנהל את העסק בצורה נכונה יותר, לנהל את תזרים המזומנים, לחסוך בהוצאות וגם להתנהל נכון מול המערכת הבנקאית.

עוד בנושא

תמיד טוב להגדיל מכירות?

להגדיל מכירות היא התשובה לכל הבעיות בעסק. האמנם? בעלי עסקים רבים מגיעים לייעוץ כלכלי בתחושה שאם יגדילו את המכירות כל הבעיות בעסק ייפטרו. רבים שומעים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר