חייגו עכשיו:

עסק בתחילת דרכו – ייעוץ לעסקים קטנים

עסקים קטנים בתחילת דרכם ובהמשך הדרך נדרשים להתמודד מול לא מעט חזיתות ואתגרים ולפתור בעיות . אתגרים ובעיות יכולים להיות מול לקוחות או ספקים, או מול המערכת הבנקאית למשל. אחת הדרכים היעילות להתמודד עם החזיתות הללו עבור עסק קטן בתחילת דרכו וגם אחרי שהעסק גודל וצומח – היא באמצעות ייעוץ לעסקים קטנים. הייעוץ כולל ייעוץ עסקי, כלכלי, תקציבי, פיננסי וגם יכול לכלול היבטים נוספים כמו ייעוץ אסטרטגי ושיווקי.

ייעוץ לעסקים קטנים

ייעוץ לעסקים קטנים עבור עסק בתחילת דרכו כולל את כל הדברים החיוניים לעסק בשלב ראשוני כמו למשל בניית תוכנית עסקית, פילוח שוק, זיהוי הקהל, חידוד המסרים, הגדרה ברורה של מהות העסק ושל החזון, ובניית מערך שירות לקוחות ראשוני. הייעוץ כולל תוכנית פעולה ברורה עם ביצוע בשטח, מעקב אחר ביצוע משימות, ובחינת חלופות עסקיות לפעולת העסק.

עסק בצמיחה – ייעוץ לעסקים קטנים

עבור עסק קטן פעיל ושנמצא בתהליך של גדילה נדרשי ייעוץ לעסקים קטנים שהוא מתקדם יותר וכולל בניית וניהול תזרים מזומנים, ביסוס מערך שירות הלקוחות, ייעול שרשרת התפעול והאספקה, כמו גם ניהול נכון ובקרה אחר ההון האנושי. עסק בצמיחה נתקל לא אחת בקשיים שונים כמו למשל ההתלבטות האם להגדיל את מערך השירות לנוכח הגידול בביקוש מצד הלקוחות כאשר לא תמיד תקציב העסק והתזרים שלו מאפשר לשלב תקן נוסף במשרה מלאה או חלקית ואז נדרשת בחינת חלופות או הסתייעות למשל בכוח אדם חיצוני זמני לפי שעות עד אשר תזרים העסק יגדל בצורה יציבה ויאפשר שילוב של תקן נוסף במשרה מלאה.

פיננסים ותקציב – ייעוץ לעסקים קטנים

הפיננסים והתקציב הם לב ליבו של כל עסק והם כוללים ניהול נכון כאמור של תזרים המזומנים, התנהלות נכונה מול הבנקים להשגת מימון עם ריבית נמוכה, בחינת חלופות מימון או שילוב מימון מהבנקים ומגורמים חיצוניים נוספים, הגשת בקשות בפורמט הנכון לקרנות מימון מטעם המדינה או מטעם גופים פרטיים ועוד. ואת כל זה תוכלו לעשות בצורה נכונה וחכמה עם ייעוץ לעסקים קטנים אצל יעל בר לב, יועצת מיומנת ומנוסה בתחום.

עוד בנושא

פתיחת עסק חדש

פתיחת עסק חדש מלווה בהרבה התרגשות, ציפייה וגם לא מעט חששות, האם העסק ירווח? האם הרעיון העסקי טוב? האם התוכנית העסקית מדויקת?? חלק מהיזמים מסתפקים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר